Smršati bez dijete?

by - prosinca 30, 2016



Period novogodišnjih praznika je pravo vrijeme donošenja novih odluka, ali isto tako i vrijeme za dobijanje kilica od (ne)jedenja raznih poslastica. Ukoliko imate nekoliko kg viška i želite ih skinuti, ili ako ste se kao ja, nakon godina treniranja ulijenili, ovo je idealno rješenje za vas.
Ovo nije dijeta koje se morate pridržavati, jesti 1 jabuku dnevno i piti samo vodu. Ovo je način ishrane sa kojim ćete ubrzati metabolizam, skinuti višak kilograma, a poslije i održavati željenu kilažu. Za samo 30 dana moći ćete ući u farmerke 2 broja manje, promijeniti navike i osjećati se super. Poslije ovih 30 dana nećete htjeti vratiti se na staro. Nemate šta izgubiti, osim kilograma i loših navika. Moj tata se drži ovog režima od kad znam za njega i kilaža mu je uvijek ista. Prvo ju je skinuo, a sada održava. I ja sam se pridržavala ovoga i smršala sam, ali sam poslije zbog obaveza bila primorana da jedem samo lisnata tijesta. Sada se vraćam ovom režimu i jedva čekam da vidim i osjetim rezultate.
Nisam nutricionista, nisam doktor, ni profesionalni trener. Sve što ovdje piše zasnovano je na mnogo savjeta koje sam čula/pročitala o ishrani i mršavljenju, te odlučila da iz svega jedem na bazi zdravog razuma.
Rezultati koje imate pridržavajući se ovog načina ishrane:
  • manje kilograma,
  • više mišića i manje masnih naslaga,
  • bez celulita,
  • poboljšana krvna slika,
  • smanjen holesterol,
  • smanjen visok pritisak,
  • Više energije.
  • Bolje raspoloženje.
  • Bolja koncentracija.


Kako?
Potrebno je samo napraviti male izmjene u navikama. Zdrav razum vam govori da ne jedete procesuiranu hranu, dakle, proizvode iz kutije i kesice. Gotovu hranu, kekse, bombone, sladolede… Zdrav razum vam kaže da ne pripremate hranu dubokim prženjem, pohovanjem i sa zaprškama. Na osnovu zdravog razuma znate da šećeri i testa nisu dobar izbor.
Ovo je predlog za prvi mjesec. Samo 30 dana. Nakon tog vremena, kada vam se organizam potpuno adaptira na (n)ovu ishranu, unosite promjene koje ostaju u domenu zdravog. Jedite umjereno i raznovrsno.

Šta JESTI prvih 30 dana i zauvijek?
Jedite pravu hranu.
Pod pravom hranom podrazumijeva se meso (kuhano, pirjano, pečeno). Bolje je jesti bijelo (piletina, puretina), nego crveno (junetina, teletina). Ali možete jesti i crveno, umjerenije, najviše jednom nedjeljno. Meso – jedan obrok dnevno.
Riba - jedite sve vrste ribe. Najbolje masne ribe (tunjevina, losos), ali ni sa jednom vrstom nećete pogriješiti. Riba – može i dva obroka dnevno, ako vam se tako sviđa.
Također, možete jesti i školjke, te i druge morske plodove.
Povrće - jedite sve vrste povrća uz svaki obrok, u neograničenim količinama.
Salate - sve vrste salata koje ste sami napravili i začinili maslinovim uljem, prirodnim začinima i limunom. I njih jedite uz svaki obrok u neograničenim količinama.
Voće - možete jesti sve vrste voća, samo prije podne. Jedna porcija, svakog dana. Npr., između doručka i ručka.
Ulja - maslinovo (extra vergine, na kojem možete i da pržite) i od repice (na kojem ne pržite). Do dvije supene kašike dnevno.
Puter ¸- kao prst debeo komadić.
Orašasto voće - badem, lješnjak, brazilski orah, pistacije, indijski orah… Najviše jedna šaka dnevno.
Jaja - ako jedete i žumaca, ograničite na dva cijela jaja dnevno. Ako jedete samo bjelanca, možete ih jesti neograničeno. Kuhano ili pečeno na maslinovom ulju.
Mlečni proizvodi - umjereno, obrano, jedna šolja jogurta, 150 gr mekog sira ili 100 ml mlijeka dnevno.
Ovsene pahuljice - samo jednom dnevno, prije podne (najviše 50 g) sa obranim mlijekom ili jogurtom.
Suho voće - prirodno sušeno voće, ne kandirano. Najviše jedna zatvorena šaka dnevno, prije podne.
Stevia - prirodni zaslađivač.
Zeleni čaj
Voda - bar 2l dnevno.
Kafa - bez šećera.

Šta NE JESTI prvih 30 dana?
Hljeb - nikakav, ni integralni! Tu spadaju i kifle i sva peciva (poslije ovih 30 dana možeš uvesti po jedan komad hljeba u prijepodnevnim satima, od cijelog zrna).
Špagete, pizze - ni slučajno!!! Ni od integralnog brašna (poslije ovih 30 dana možeš uvesti tjestetinu od integralnog brašna, jedan obrok, jednom sedmično).
Šećeri - bijeli, žuti, od šećerne trske ili repe, slatkiši.
Svinjetina
Suhomesnato
Sve ostale žitarice
Mahunarke, grah, grašak, soja (nakon ovih 30 dana, ovo je za tebe povrće, možeš ga jesti normalno)
Riža - ni integralna (nakon 30 dana, normalno, ponekad).
Pojačivači ukusa, vegeta i slično, natren i slični zaslađivači.
Alkohol
 (nakon 30 dana, čaša vina, to je OK. U principu, izbegavaj pivo ili žestoka pića).
Margarin
Suncokretovo ulje
Sokovi
 - ni diet, ni sugar free. Jednostavno, nikakvi sokovi, osim svježeg soka iz ličnog sokovnika, ali to vam je onda ona porcija voća od gore.
To je to. Pa, je li, nije nikakav big dil? To sve možete. Uostalom, na osnovu sopstvenog zdravog razuma, već ste sve ovo znali.

Broj obroka
Jedite 3 do 5 puta dnevno, ali tako da vam glavni obroci budu obroci poslije kojih ste siti, a za užine birajte svježe ili suho voće (prije podne) i salate ili mliječne proizvode ili orašasto voće (poslije podne). Hranite se kao što biste hranili sopstveno dijete.

Danas je nulti dan
Ako vam se sve ovo čini moguće, neka trenutak kada ovo čitate, bude vaš nulti dan. Jedite danas onako kako ste navikli. Jedite i više, nema veze, od sutra ćete sve promijeniti. Ali, kad svane sutra, pridržavajte se gornjeg spiska.

Merenje
Stanite na vagu prvog dana. Onda je sklonite dok ne prođe svih 30 dana. Izmerite osnovne mjere na tijelu: obim struka, kukova, butine, nadlaktice. Zapišite, te ponovite mjerenje kada prođe 30 dana.

Aktivnost
Uvedite svaki dan minimum 30 minuta neke fizičke aktivnosti, u zavisnosti od vaše trenutne fizičke spremnosti. Brzo hodanje, trčanje, aerobik, bicikl, bodibilding… Bilo šta. Ne brinite ako ste zapušteni, i ja sam bila. Svaki početak je težak, ali je nužno da se aktivirate bar pola sata dnevno. Barem idite pješke na posau, na fax, u školu. Krećite se što više možete!
Ako možete da izdržite samo 30 dana sa ovakvom ishranom, bez izuzetaka i varanja, garantujem vam da ćete smršati od 3 do 5 kilgorama za 30 dana, u zavisnosti od toga koliko viška trenutno imate (oni koji treba da izgube manje, izgubiće manje, i taj rad).
Ja sam ovako izgubila skoro 6 kilograma za mjesec dana, s tim da sam išla u teretanu 4 puta sedmično.
Ovo su, dakle, osnove. Ovdje nema ništa što bi moglo da ugrozi vaše zdravlje.

Pitajte.
Ako mislite da me pitate kako da izdržite jer ste navikli da jedete ovo ili ono, ili sa gornjeg spiska ne volite ono ili ovo. Nemojte. Jednostavno, onda nemojte da slijedite ove promjene, pronađite neke koje vam više odgovaraju.
Na “tržištu” ima raznih sistema i pravila i to znamo, ovo je samo jedan običan, moj. Ne morate ni da primijetite da je ovo replika ili varijacija na nešto što vam je poznato. Ovo već jeste replika i varijacija na gomilu poznatih stvari.
Ovdje prenosim svoja iskustva i svoje rezultate. Sigurna sam da imate svoje ideje, ali ćemo o njima na drugim postovima.
Uskoro ću objaviti post u kome će biti moj način ishrane za 7 dana. Tako ćete dobiti ideju šta i kako da jedete i kombinujete.
Inače, sve ostalo u vezi sa ovih 30 dana, pitajte.
Sretno svima koji se odluče probati ovo! Na početku će vam biti neobično bez nekih namirnica na koje ste navikli, ali izdržite. Sjetite se samo kako ćete izgledati za 30 dana. Sjetite se da će vam zdravlje biti bolje. A šta će tek biti za 60 dana... Uhh... <3

You May Also Like

8 Comments

  1. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komentari, kao što je tvoj, su predivni za pročtati. Jednostavno ti poprave raspoloženje i natjeraju te da ne pomisliš na odustajanje, pogotovo ako si tek na početku kao ja. Hvala ti do neba i nazad! <3

      Tvoj blog je i više nego predivan. Imaš i novog pratitelja :D

      Izbriši
  2. Oh predivan post,zaista si prelepa i fotke su ti odlicne.Zelim ti sretnu Novu godinu.Zapratila sam te,samo nastavi tako.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovako divnim riječima! Sretna Nova Godina i tebi! Želim ti sve najljepše! <3

      Zapratila sam te :D

      Izbriši
  3. I used google translator and I really enjoyed reading it. Thanks!

    OdgovoriIzbriši

Instagram